sergüzeşt-i kadıköy - halimden konan anlar

Şarkının Tonu: F#m / G♭m   

Intro: F#m A C#7 D -C#7 )

F#m A G#m C# ) x2



F#m A

Seni görmem imkansız

C#7 D -C#7

Evden çıkamıyorum

F#m A

Bayram diye elli kilo 

G#m C#

Kavurma yedim afedersin



F#m A C#7

Bi fena oldum, uncool

D -C#7 F#m A G#m C#

Falan, hani, hani yani, hani hani, hani yani



Ara: F#m



F#m A C#7 D

Kabanla kapanmaz ayıpların

C#7 F#m A G#m C#

Saçların salıncağım... (Di mi?)

F#m A C#7 D

Bana o çok süper gözlerler bakma

C#7 F#m A

Gözlerini  oyarım

G#m C#

Aslında iyi biriyim ama biraz şeyim di mi?



Ara: : F#m A C#7 D -C#7 )

F#m A G#m C# ) x2



D

Tamam olmasın be

E

Artık ne dersen de

C#/F F#m

Zaruri, firari, deli, havai

D

Biraz şey...

E

Tam bilmiyorum

C#/F

Topyekün toparla Denize at

F#m

Batarken seyret cümleten afiyet



F#m A C#7 D -C#7

Sana kızıp kızaran ağzı yamuk kahraman

F#m A C#7 D -C#7

Koridorlarda pişti olsak kırık kelimelere dolansam

F#m A C#7 D -C#7

Taş atıyorum düşmüyor

F#m A C#7 D -C#7

Kadıköy kafası, kocaman

F#m A C#7 D -C#7

Akmayan nehirde serüvene çıktım

F#m A C#7 D -C#7

Sen dün gece nerede kaldın?

F#m A C#7 D -C#7

Mezhebimiz geniştir ama sen de bantı boka sardın

F#m A

Hani akmıyo falan ya "I'm asking you why?"

C#7 D -C#7

And then you told me "I was so high!"



D )

Tamam olmasın be )

E )

Artık ne dersen de )

C#/F F#m )

Zaruri, firari, deli, havai )

D )

Biraz şey... ) x2

E )

Tam bilmiyorum )

C#/F )

Topyekün toparla Denize at )

F#m )

Batarken seyret cümleten afiyet )



Bitiş: F#m A C#7 D -C#7 )

F#m A G#m C# ) x2


Siteye Eklenme Tarihi: 20.12.2021 08:21:06
Ziyaret: 449

Duyduğunuz en güzel akorlar mı? Birşeyler kulağa ters mi geliyor? Lütfen bizimle paylaşın: